Agility 2015

Åååh, vad jag längtar efter agilityn!
Billy och jag har uppehåll från det sedan månadsskiftet oktober/november, och abstinensen är minst sagt påtaglig. 
 
 
Jag räknar med att vi kan börja träna igen i mars, då börjar jag även min A1-utbildning. Så kul! Och sen ska vi ut och tävla. Jag har siktet inställt på diplom i år, fem pinnar alltså. Det ska vi väl ändå klara av? Jag lääängtar efter kontaktfältsträning och kluriga svängar! Och efter att kunna springa igen...
 
Efter en snabbkoll inne på sbktävling har jag en rätt hyfsad lista, maj är tydligen en väldigt populär månad att ha tävling i.
 
2/5 – Västerås (dubbel Ag)
3/5 – Västerås (dubbel H)
9/5 – Torsby
10/5 – Sunne
12/5 – Örebro (dubbel H, en Ag)
16/5 – Malung
23/5 – Halmstad
24/5 – Halmstad
6/6 – Karlstad
13/6 – Vänersborg (dubbel H, en Ag)
1-4/7 – Kalmar (GULDagility)
5/7 – Karlskoga (dubbel H, dubbel AG)
11/7 – Munkfors
18/7 – Strömstad (dubbel Ag, en H)
22/7 – Borlänge (Dubbel Ahg, dubbel H)
23/7 – Borlänge 
9/8 – Lindesberg (dubbel Ag, dubbel H)
 
 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt!

2015-01-20 @ 16:49:26
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Emelie

Ljuvligt! Då ses vi både i Halmstad och Kalmar!! :D

2015-02-13 @ 03:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0