Vuxna hanar med barnasinne

Jag älskar att jag har två vuxna hanar som kan slappna av och leka och vara glada och fåniga..!

Det är så viktigt med lek och att få vara hund med andra hundar, och det är så roligt att båda mina kan bjuda det. Billy som är polis och ordningsminister till vardags, och Ivan som är en lättskrämd och stressad individ - båda leker som galningar med rätt kompisar.

Boss är en sån kompis. 
Billy älskar Boss så till den milda grad att jag nääästan blir lite orolig för att han antagligen hellre skulle stupa än sluta leka med honom. Men han blir så lycklig, så lycklig. Det är springlek och brottning - och Ivan får vara med, bara en sån sak.
Härliga hundar!










Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja hundkompisar är d bästa som finns :-)

2014-09-08 @ 22:36:41
URL: http://www.echosierra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0