Pinnar i regnrusk

Oktober och november är inte direkt hundarnas bästa vädermånader. Nu är det både mörkt och regnigt och de har i princip bosatt sig i varsin ände av soffan. (Duktiga hundar, måste jag säga.)

Men, om jag bara sätter på Billy ett täcke kan han gå hur långt som helst i ur och skur. Sätter jag däremot på Ivan ett täcke vägrar han ta ett steg frivilligt. Han vill hellre gå utan, oavsett väder, och föredrar färdtjänst innanför min eller husses jacka när det blir för kallt, blött eller blåsigt. Jag tror att han kommer älska människovalpens barnvagn...





Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja dom är roliga dom små. Tack och lov tycker båda mina om täcken och tofflor när d är kallt.

2014-10-18 @ 22:30:19
URL: http://www.echosierra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0