Lilla trollunge!

Ivan har fyllt år!
Nu är han fyra och jag skulle nog anse att han är rätt vuxen och förståndig nu för tiden. (Och ganska tjock, insåg jag när jag tog hans mått när jag skulle beställa presenten...)


I födelsedagspresent fick han en ny vinterjacka, Coupe d'etate från Puppia. Den har slutat att tillverkas, men jag lyckades få tag på en helt ny från bortre Asien på eBay. Nu har han en klart dyrare vinterjacka än vad jag har... Woop woop!

Nåväl, han kommer att hålla sig varm under vintern i alla fall. (Till saken hör att han avskyr täcken, medan jackor går bra...)

Vi gillar ju inte november så himla mycket ingen här flocken, så vi roar oss en del inomhus där det är torrt och varmt. Tack vare det har Ivan börjar bli grym på att apportera. Nu kan han hämta och lämna i min hand, och jag är så löjligt stolt över honom! Billy ligger flera mil efter på den fronten. Skönt att lillebrorsan kan glänsa ibland.

Kommentarer
Postat av: Tingan&Flizan

Hipp Hipp Hurra, Grattis till Ivan på hans födelsedag :D

2014-11-19 @ 06:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0