Medlemskap och jäkelskap

Nytt år, nya medlemskap.
 
Så här festligt har vi det:

- Hammarö Brukshundklubb
Är den stora klubben med många träningskompisar som jag och Billy tävlar agility för.
 
- Sörmons Hundklubb
Är den lilla, men närmsta och väldigt trevliga klubben som jag och Ivan tävlar rallylydnad för.
 
- SKK (och Värmlands KK)
Billy ska ställas ut och om jag betalar är jag för snål för att låta bli. Dessutom vill vi ha vår championatplakett från VKK och då måste jag vara medlem.
 
- Svenska agilityklubben
Jag gillar dem, tror att det kommer bli superbra med nya huvudmannaskapet och vill stötta dem.
 
- Dvärgpinscherklubben (SSPK)
I år ska vi vara med och samla agilitypoäng!

/Ruinerad hundägare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0