Kroppskontroll och superstörning

Ivan vaknade sist av alla, i vanlig ordning. Han lever ett hårt liv:
 
 
Efter promenad och frukost blev klockan 11 och det var dags för träning. Sanna och Zito bidrog med fantastiska störningar i form av sig själva och Nils, 2 år. 
 
Mina hundar är inte vana vid barn och därmed inte särskilt childproof, men det gick bra! Ingen bet någon, även om Billy var ganska säker på att det där minsann var ett barn med särskilt vassa tänder...
 
Vi tränade bakdelskontroll på kloss, att inte skälla på Nils och att vara snäll mot Zito, och allt gick bra: 
 

Ivan tränade position (fritt följ och sitt) och var skitbra på bakdelskontroll. Jag tror att jag kan tacka pilatesbollen för mycket, han har grym balans och koll på kroppen nu!

 
(Och jag kommer väl aldrig sluta tjata om hur mycket jag älskar de här brallorna. De är så sköna! Och snygga!)

Kommentarer
Postat av: Johanna Claesson

Åh, har Ivan också överbett? Haha, Ladda har det med.. Håller dock alla tummar och tår för att det ska växa bort…

Svar: Ja, litet överbrett har han, i alla fall närmast kanintänderna, mitt fram är de lite mer jämna :) Det är inte lätt att Ivan. Hehe.
Lisa

2014-01-18 @ 18:29:30
URL: http://johannaclaesson.se
Postat av: Sofia

Kul med framsteg.

2014-01-18 @ 19:22:02
URL: http://www.echosierra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0