Hemma från My Dog

Älskar att ha vänner som synkar tempo. I morse åkte vi från Karlstad strax efter halv åtta och var inne på Svenska mässan i Göteborg ganska precis tre timmar senare. Vi delade på oss direkt vi kom in och letade upp varsin utställningsring att hänga vid. (Jag hade så klart parkerat mig hos dvärgpinnarna i ring 27.) 
 
Efter att ha ringminglat färdigt på varsitt håll slog vi oss samman för lunch och sedan ett varv på mässan. Ganska snart hade jag hittat det jag letade efter, fått min beskärda del gratispåsar, snubblat över en amstaff och kände mig därmed ganska klar - precis samtidigt som Dix också kände att det var dags att åka hem. Vi packade in oss i bilen och jag var hemma igen innan klockan 18, nöjd och belåten med dagen. Snacka om att krama ut det mesta ur 10 timmar av dygnet..!
 
Bästa från mässan är byxorna från Nordwand, till fyndpris i form av 459 riksdaler. Kommer att älska dem tills döden skiljer oss åt:
 
 
Och här är påsarna:

Vi höll på att skratta ihjäl oss när vi såg godiset från Doggy. Det är smaksatt med helt galna grejer för att vara hundgodis. Vad sägs om rosmarin & pepparmint? Skogsbär & yoghurt? De luktar till och med skogsbär, jag är näääästan sugen på att prova. Till min förvåning föll de både Billy och Ivan i smaken, även om det antagligen är nyttigare att ge dem vanliga kakor...
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0