Gekås, så klart

Det är svårt att åka till Halland och inte råka svänga förbi Ullared... Vi var där en sväng i går, både jag och Husse. Hundarnas godisreserv blev välfylld, men annars var det inte så mycket roligt. Jag chansade på två leksaker, och som tur var föll de Ivan i smaken. Han kampar gärna med Billy, men jag har haft lite svårt att få igång bra belöningskamp med honom. Förhoppningsvis kan de här hjälpa till att förbättra det:



Och så köpte jag en ny jacka. 100 spänn! Vill typ flytta in i den och aldrig komma ut igen. När vi kom hem till Karlstad var det nämligen en decimeter snö och 10 minusgrader, lite skillnad mot 5 grader varm och barmark i Halland...
 
(Japp, det är de nya fantastiska byxorna jag köpte på My Dog. Kan tänka mig att bosätta mig även i dem...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0