Pyjamas-Pivi

Ivan hatar kyla. Han hatar dessutom täcken. Inte en så bra kombo för en värmlänning, direkt. Särskilt inte i slutet av december.

Trots vinterjackan var gårdagen rent vedervärdig, han frös något förskräckligt (16 minusgrader!) och vägrade gå ut. I morse insåg jag att han inte hade bajsat på 24 timmar... Jag svängde förbi Hööks och de hade en enda fleeceoverall kvar - i storlek XXS. Tack och lov!

Något skeptiskt provade jag den på honom, och förväntade mig allt annat än att han skulle reagera med full acceptans. Han blev glad och busig och ville gärna följa med ut. Gissa om jag var förvånad!? Och så glad över att ha hittat något som fungerar...

Han är dessutom supersöt i sin overall, den lilla busen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0