Kätting


Jag älskar att prova nya grejer och att nörda in mig i allt det götta som en ny hobby innebär.

I går köpte jag vajer och kätting på Swedol och Granngården. Det gick på sammanlagt 200 kronor, och jag har ungefär 2,8 kilo kätting fördelat på 2 x 1050 gram och 1 x 650 gram. Jag borde nog komplettera med en liten länk till, på typ 300 gram att ha för att inte stegen ska bli så stora...

I dag ska jag pyssla ihop en distans och köpa några karbinhakar, och sen är vi liksom redo!

Är verkligen superduperpeppad på att komma igång med dragweight, selen borde landa i min postlåda i morgon.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Underbart! Ser fram emot en massa bilder framöver :D längtar tills jag kommer till den punkt. Men än är han för liten.

2014-12-10 @ 12:57:37
URL: http://xifon.blogg.se
Postat av: mia

Så kul! var har du köpt selen? :)

Svar: Från Jum-Jum's (sök på Facebook!) i Finland. Väldigt trevlig tjej :)
Lisa

2014-12-10 @ 19:25:44
Postat av: Sofie

Häftigt att du ska köra med dina små hundar. Är det många som gör det. Tänker att många tycker att de är för små.

Svar: Oj, förlåt att jag inte har svarat förrän nu. Jag tränar med Billy, Ivan är så ointresserad av att träna med kroppen. Det är ganska många som tränar med små hundar, jag har sett både terriers, frallor, taxar och andra dvärgpinschrar. En tjej har med sin kinesiska nakenhund också. Det fina är ju att det inte finns något som heter "för små" i den här sporten, hundarna tränar på sin nivå och sin egen viktklass :)
Lisa

2014-12-12 @ 06:50:32
URL: http://maysan-astrid.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0