Zero DC Harness

Jag köpte nya selar till hundarna i början av veckan, varsin gul Zero DC Harness. Jag är redan helt frälst.
De är så smarta! 




Billy älskar sin, den sitter perfekt på honom. Har har storlek SX, vilket är en storlek större än alla andra dvärgpinnar jag har kollat med hittills. Inga konstigheter egentligen,  eftersom Billy himself är en storlek större än de allra flesta dvärgpinnar... 

Ivan har storlek Mini II, som är normal dp-storlek. Ivan är ju inte riktigt normal, så den är i längsta laget, men jag har bestämt mig för att han får ha kvar den ändå. 

Kolla vad snygg!

Hittills har jag bara upplevt att de är skitbra. Billy gillar som sagt sin väldigt mycket och har haft den hela veckan, och Ivan håller på att vänja sig.

Jag gillar i princip allt med selen; formen och ergonomin, materialet, reflexerna, att spännet sitter långt bak, att den ligger still på hunden och känns jäkligt rejäl och stabil. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0