Årets första KM

I går var jag och Billy på KM i agility på Hammarö, en perfekt uppladdning inför söndagens tävling :)
 
I agilityklassen hade Billy lite att titta på och vi fick 10 fel efter två vägringar (tror jag. Kan ha varit 15 också). Inga konstigheter egentligen, bra tempo och helt okey fokus utöver två tapp. Toppenbra slalom och inte en enda liten grej att anmärka på när det gäller kontaktfält. GÖTT!
 
I hoppklassen hade vi bästa känslan någonsin. Det var en rolig bana som passade oss alldeles utmärkt och efter två tredjedelar trodde jag att hade segerchans - sen kom Billy ur en tunnel i typ överljusfart och kände sig uppenbarligen väldigt själständig eftersom han råkade ta helt fel hinder, men vi fullföljde banan med bravur. Jag var helt lyrisk efteråt, och tror inte att vi har varit så bra någon gång tidigare. ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0