KM #2

I söndags var det KM på Sörmons Hundklubb.
Billy och jag plockade hem en silvermedalj i agility. Duktiga vovve!
 
 
I sista sekund efteranmälde jag Ivan till KM i rallylydnad också.
Jag kom på det samtidigt som sista ekipaget var inne på banan, så jag sprang till bilen, tryckte på honom ett halsband och sprang till banan. Sen körde vi på utan att ens ha gått banan innan, och det gick väldigt mycket över förväntat: 78 poäng och en ärofylld fjärdeplats av fyra deltagare. Vi har inte ens tränat en rallybana sedan kursen förra hösten, och nu fick jag faktiskt lite blodad tand... Han kan ju uppenbarligen mer än vad jag ger honom cred för, den lilla grisen.
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis!

2013-10-18 @ 16:11:52
URL: http://www.echosierra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0