Halland, Halland

Andra helgen i november åker team Billgo till Halland på agility- och gekåshelg.
Jag ser så oerhört mycket fram emot det och tror att vi kommer ha superroligt.

Jag har tagit ledigt från jobbet, så vi åker ganska tidigt på fredagen för att hinna med både en sväng till Ullared och en promenad på hundstranden. 16 november är det tävling i Varberg, och 17 november är det en inoff i Lotushallen i Öinge som jag är rätt sugen på, men vi har inte anmält oss än. Öinge ligger inte ens en kvart från mina föräldrars hus som är vårt base camp den här helgen. Jag är väldigt, väldigt sugen på att slänga i väg en anmälan snart...
 
Fram till dess är det fokus på fokus. 
Och kontaktfält.
Och slalom.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0