Ivan tävlar!

I morse åkte jag och Ivan till Karlstads brukshundklubb för att tävla rallylydnad (och för att dela ut gratis skäll till alla andra tävlande). Det var svinkallt och frost och jag hade inte så höga förväntningar, men vi tog några promenadvarv och höll värmen så gott vi kunde. 
 

 
Vi startade som nummer 3 i nybörjarklassen, banan innehöll tack och lov inga ligg (Ivan hade ALDRIG lagt sig i det frostiga gräset...) och vi kunde alla moment. Gött!
 
Vi skrapade ihop 87 poäng och slutade på en tredjeplats, och jag kan ärligt säga att jag är lika delar superstolt och förvånad. Inte så pjåkigt med tanke på att det är hans andra start någonsin. Duktig pluttis! 
 



Kommentarer
Postat av: Sofia

Grattis! Bra jobbat :)s

Svar: Tack! Jag är fortfarande förvånad över vår insats :D
Lisa

2013-11-24 @ 16:38:49
URL: http://www.echosierra.se
Postat av: Paulina

Va roligt! Grattis :)

Svar: Tack! Ivan är särskilt nöjd med att han vann smarrigt godis från Orijen... :)
Lisa

2013-11-24 @ 18:43:55
URL: http://brukspinnar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0