Rallyryssen

 
 
Fina Ivan! 
Det här bilder från KM i oktober, hans första start någonsin. (Försök att inte få ett epilepsianfall av mina crazy pants...)
 
Och den här bilden, tredje sista momentet och en dvärgpinscher med mycket bristande tålamod. Hahaha!
 

Jag kan verkligen inte komma över hur himla gullig den här hunden är. Han blir liksom aldrig vuxen, utan har kvar så mycket av det där valpsöta som gör att han kommer undan med praktiskt taget alla bus och hyss han hittar på... Det är få personer som tror mig när jag berättar att han är över tre år gammal.

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh Rally är superkul! :-)
Kul att läsa att han fortfarande är så busig trots sin ålder. Kan trösta dig att min lilla är precis likadan, alla frågar om han är valp och han blir snart 5år ;-))

Svar: När det gäller Ivan och hans hyss har jag gett upp - det kommer aldrig att gå över :D Och ja, rally är verkligen superkul! Och väldigt bra motion för den där lilla ärthjärnan <3
Lisa

2013-12-04 @ 20:17:22
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se
Postat av: Rebecka

Tredje bilden <3
Tror att det ofta blir så med yngsta hunden, min lilla bäbis är 6 (!) år nu och han kommer fortfarande undan med det mesta eftersom han ju är "så liten och söt och oskyldig..."

Svar: Haha, det är PRECIS så det är här också. Plus att Ivan verkligen är både liten och söt (men typ aldrig oskyldig).
Lisa

2013-12-04 @ 21:01:51
URL: http://fluffig.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0