Bläsch! Men hundarna är glada i alla fall

I dag fick leverans från en kollega.
Tre rådjursklövar och... en bröstkorg. 
 
Jag brukar inte vara den som är den, men fy farao vad jag höll att på att kräkas när jag kände den tunga, söta doften från säcken. Blääää!
Tack och lov är jag gift med en redig karl som inte räds särskilt mycket, och som dessutom har en välslipad yxa.
Han tog sig an uppgiften att stycka och greja, medan jag stod och såg på och tänkte att "Jag vänjer mig, jag vänjer mig, jag vänjer mig".
Två timmar senare mår jag fortfarande lite illa...
 
Hundarna har i alla fall fått en massa smarriga revben och fina köttbitar, så de är så nöjda de bara kan bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0