Sporty

Jag och Billy trotsade både väder och min akuta smärta i ryggen (har legat paralyserad av smärta och plågor sedan igår. Kul liv etc...) och åkte till Karlstad Brukshundklubb för att delta i sista omgången av agilityserien. Det var vi och cirka 10 andra ekipage där, så det var ganska snabbt avklarat.
 
Banan var lång och svår och blöt, och vi gjorde den i ultrarapid. Billy blev nästan sur över att jag tog det så långsamt, men han hade skitbra fokus och hindersök och gjorde allting SÅ JÄKLA BRA! Jag tror att vi blev felfria, det kändes i alla fall så. Möjligtvis att vi fick tidsfel, men det gör mig inte det minsta. Jag fick i alla fall inte reda på något resultat. Typiskt!
 
Jag tänkte att jag skulle komma ihåg banan, för att den kan vara bra att träna på så småningom. Men eftersom min hjärna uppenbarligen inte jobbar efter klockan 19 på vardagarna gick det sådär:

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0