Ny spårsele

Idag har det regnat jättemycket, och det tycker både jag och hundarna är astråkigt. Således har vi sysselsatt oss inomhus så mycket det går. Hundarna har busat och sovit, jag har sytt.
 
Det blev en ny sele till Billy, med knallig färg och reflexer och lite resår runt magen (så att han kan ha den över ett täcke om det skulle behövas). Helt och hållet inmätt och gjord efter honom, så spännena är inte ens reglerbara - den bara passar. Gött. 
 
Däremot vet jag inte om jag vågar använda den redan på lördag, när det är prov... Jag vill testköra den på träning först.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ulle&Killarna

Wow vilken snygg sele! Vad duktig du är! Får man fråga fräckt om du syr upp på beställning?

Svar: Förlåt, men HAHAHA!Reflexbanden stal jag från en gammal sele som inte passar längre, resten är vanligt fleecetyg och nylonband, två D-ringar och ett spänne. Det är lättare än vad man tror att sy själv, jag lovar!
Lisa

2012-10-21 @ 13:22:48
URL: http://killarna.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0