Kändishund/Don't mess with Billy

Idag startade vi dagen med att ta några bilder som inte är särskilt politiskt korrekta över huvud taget. Däremot ska de vara med i en artikel om resursförsvar i ett kommande nummer av Härliga Hund, och vad gör man väl inte för kändisskapet?

Jag vill verkligen understryka att Billy är allt annat än aggressiv och att vi fick hetsa honom lite innan han markerade på det här sättet. Dessutom är det som fastnar på bild bara en tvåhundradels sekund av vad som händer. Före, efter och under plåtningen skötte han sig alldeles utmärkt och jag kan utan några som helst problem ta saker från honom om jag vill, även om det är något så smarrigt som ett kycklingben.
Bilden är alltså väldigt arrangerad.





Kommentarer
Postat av: Ingela

Ha ha! Vilken härlig bild och jag kan tänka mig att ni fick jobba för att få till den:)))) men den blev riktigt bra:))))

2012-06-16 @ 13:45:04
URL: http://andeless.se
Postat av: Tingan&Flizan

Är du säker på att det är VBilly?:)

2012-06-17 @ 19:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0