Kejsarens nya kläder

Idag åkte jag och pinnarna till Ransäter för att hälsa på kändisar och ta ett varv runt utställningarna. Våra uppfödare var där med ett helt gäng, och har all rätt fira. Grattis till fina resultat!
 
Själv blev jag väldigt besviken när jag såg att utställarområdet bara vara hälften så stort som förra året. Det kändes väldigt snopet. Jag vill ju shoppa!
 
Jag letade särskilt efter nya kongbollar; små tennisbollar med pip i. Bästa bollarna ever! Det finns dessutom en ny variant, med tennisboll, pip och snöre. Dessvärre fanns det bara en enda sån på hela området, och den var i storlek XL. Typiskt!
 
Det blev ett ofodrat regntäcke till Billy i stället.
Mycket tjusigt!
(Och högst lämpligt, med tanke på väderleken...)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0