Snyggaste tröjan

Idag har jag varit på Hööks. Jag har nämligen spanat in den här:


79 spänn - som hittat!

Jag köpte varsin till killarna. De har redan provat dem och de satt skitbra på båda. Så nu ska de vara både varma snyggt matchade i höst ;) Och jag slipper dessutom tjata på stackars mamma om att hon ska sticka varsin tröja till dogsen. Det är för övrigt den första tröjan som Ivan inte försöker äta sig ur...
Ivan har storlek 25 (som Billy växte ur innan han var ett halvår gammal...) och Billy har 35.

Jag passade även på att köpa varsitt nytt koppel till dem. Deras vanliga läderkoppel verkar ha försvunnit och jag tycker egentligen inte om att använda flexikoppel. På Hööks har de vanliga, hederliga koppel i syntetläder. Mycket smidigt!

Vi var på studiebesök hos veterinären förut också, inför Ivans besök där på torsdaag. Jag passade på att väga dem; Billy ligger kvar på sina 7 kilo och Ivan har gått upp ett halvt kilo, nu väger han 3,8. Lilla, lilla pluttis!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0