That's it. We're going to the vet.

Ivan har vaknat och akutbajsat varannan timme hela natten.
Han är trött.
Jag är trött.
Håkan är trött.
(Billy har sovit som en liten spädgris)

Jag ringde veterinären för en timme sedan och förklarade att Ivans mage har varit arg i 30 timmar. Utan snack om saken fick jag en akuttid kl 9.30, så vi ska snart packa in oss i bilen.


Uppdatering:

Åkte till veterinären, satt där och väntade i två timmar tills jag höll på att börja gråta pga skitliv och kände hur jag sakta men säkert började förvandlas till en yxmördare, förklarade mycket vänligt (men med gråten i halsen) för receptionen att hela världen vackert kan dra åt helvete och att allt jag vill ha är något medel som Ivan kan få som gör att magen blir gladare.

Fick medel.
Åkte hem.


Nämnde jag förresten att jag har varit vaken varannan timme de senaste nätterna och att hästen är halt?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0