Speed

Åååh, gäsp.
Idag har vi varit en trött och sliten flock, med mycket vila och inga väldiga aktiviteter. Jag gick till grusplanen och tränade lite med hundarna efter lunch, men annars har det varit riktigt lugnt.

Nu har vi precis kommit in från kvällspromenaden.
Ivan och jag knatade på medan Billy och Håkan svischade runt i höga hastigheter. Håkan hade nämligen inlines på sig, till Billys stora lycka... Nu ligger han och laddar batterierna inför utställningen i Forshaga i morgon. Det är dags för årets andra och troligtvis sista inoff.


På måndag går anmälningstiden för utställningen i Vänersborg ut.
Jag är vääääldigt sugen, men är samtidigt osäker på om det är smart att anmäla till den när det är precis i den allra, allra sista slutspurten av terminen. Särskilt när c-uppsatsen ska vara helt klar för inlämning veckan efter... Jaja, jag har några dagar på mig att bestämma mig.

Nu är det dags för kloklippning av Ivan.
Woho! Mycket festligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0