PROB-deo

Igår köpte jag PROB-deo till Billy (och Ivan, såklart) att ha när vi till exempel tränar utomhus på kvällarna och inte vill att hundarna ska se ut som paddor efter att ha varit middag åt en miljon mygg. Billy är känslig mot knott, säkert lite mot mygg också. Och jag vill inte att han ska få en likadan reaktion som han fick förra sommaren. Han såg helt

Det luktar tjära och lite som döden, men det fungerar MYCKET bra.

Antal myggor på Billy under agilityträningen:
0
Antal myggor på Lisa under agilityträningen: 74924582404 - minst!


Läs mer om PROB-deo här.

Kommentarer
Postat av: Yasmine

härligt när grejerna funkar som de ska ;)

Läste om det här med munkpepparn du ger till billy. Blev väääldigt nyfiken då det lät hur bra som helst!

Finns det några biverkningar, risker? När jag googlade så kom jag mest till häst-relaterade produkter.. det kanske är samma produkt till hund & häst? Vart beställer du det ifrån?



Mycket frågor här nu ;) blev somsagt jäkligt nyfiken på det :P



Ha en bra dag :)

2011-05-11 @ 07:09:01
URL: http://yassmoo.blogspot.com
Postat av: Yasmine

Det här med munkpeppar ska definitivt kollas upp! Verkar ju hur bra som helst =)

2011-05-11 @ 12:29:01
URL: http://yassmoo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0