Vårväder alltså, så himla fint!



Jag har nyss kommit in från en solig långpromenad med två jätteglada hundar.
Vi hittade till och med bar mark på flera ställen (!!). Att jag inte brast ut i jubel och lovsång är ett under... Haha.


Billy hittade en IKEA-råtta som han mycket malligt bar på i drygt en kilometer (min lilla, lilla fågelhund), Ivan ställde sig mitt i en myrstack (tack och lov med ytterst få vakna myror), vi halvskvallertränade lite med grannar, barn och hästar (med strålande resultat..!) och Ivan var jättebusig och superpigg hela promenaden.

Det kan faktiskt vara så att jag har världens bästa hundar.
Och att jag blir helt hög av lycka när solen skiner.

Kommentarer
Postat av: jenny

ÅHH jag känner igen det där med sittvinkeln, haha! Allt är nämligen på Stellas villkor. Hon anser att jag är dum i huvudet som tycker att hon borde sitta rätt fram, "va fan jag ser ju inte godishanden om du vill att jag ska sitta så.." Därav tror jag aldrig att Stella kommer bli en lydnads hund. Agility däremot är det inte så viktigt med vinklar osv en dp river sällan det är oftast bara att tuta och köra! :) Sjukt kul och på tävling är dom sjukt taggad och ger så sjukt mycket mer än på träning! Åh vad jag längtar till sommaren inser jag nu!

2011-03-15 @ 14:50:10
URL: http://enlitenrod.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0