Ivans valpkurs

Igår var det introduktion för valpkursen, och jag och Ivan var inte där.

Eftersom Ivan är mest Håkans hund, och eftersom det var Håkan som fick en valpkurs av mig julklapp mååååste jag chilla och låta Håkan och Ivan ha det här som ett eget projekt.
Tydligen var det inte alls så hemskt och farligt som han hade föreställt sig. Han var till och med såpass positivt inställd att han tränade kontaktövningar med Ivan på kvällen när han kom hem. Himla bra alltså!
Håkan var inte den enda killen på kursen (någon som han var lite nojig över innan han åkte dit), men han kommer att den absolut minsta (och troligtvis yngsta) hunden.

Jag håller mig på behörigt avstånd så länge, och blir förhoppningsvis vittne till något riktigt fint.

Ikväll är det dags för mig och Billy!
Jag är taggad!

Kommentarer
Postat av: Ingela

Heja Håkan!!!!

2011-03-16 @ 11:42:01
URL: http://andeless.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0