Havet, Halland, Härligheten

Dagens (veckans, månadens, kanske årets) största och bästa överraskning:
Håkan bad mig att packa för både mig och hundarna med sydligare breddgrader i åtanke. Jag fyller år på måndag, och hans present till mig är en överraskningshelg i härliga Halland.
Jag blev så glad att jag grät en skvätt.

Och sen packade jag in oss i bilen.
Hundarna har skött sig utomordentligt bra hela resan, vi har haft tre kisspauser med tanken på Ivans lilla, lilla, lilla blåsa. Väl framme har hundarna varit helt vilda av lycka. Billy älskar att vara här nere, och Ivan verkar absolut hålla med.
De har sprungit runt, runt, runt och hoppat ordentligt på alla mattor, krypit under soffor och bord, jagat varanda, jublat över att hitta gamla tuggben efter mammas och pappas cairn, ålat på fårskinn, sprungit som dårar i trädgården, kissat på ängen...

I morgon ska vi (eller hundarna) få springa jättefort på stranden och mysa ordentligt. Kanske tar vi en långpromenad i naturreservatet där vi gifte oss i somras också. Eller så sover vi hela dagen...

Jag ÄLSKAR att vara här..! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0