Dagens walk in the woods

Innan vi packade in oss i bilen och åkte hem till Värmland igen tog vi en skön promenad uppe i naturreservatet där jag och Håkan gifte oss i somras.
Då var det tusen olika nyanser av grönt, och nu var det... mest brunt.

Ivan hade sin nya, tuffa jacka på sig (tack svärföräldrar!) eftersom han fortfarande snarkar en del när han sover, och vi inte vill att han ska bli kall i onödan. Jag ska sätta mig och sy fast huvan på jackan snart. Finns det någon egentlig anledning att ha huva på hundjackor? Hundar (i alla fall hundar med öron) måste tycka att det är väldigt störande...


Kommentarer
Postat av: Martiina

Vilka sötnosar du har!
Och jag måste fråga vart den där jackan är köpt! Är på jakt efter en snygg men praktiskt höst jacka till min dp ^_^
Himla fin blogg du har med massa fina bilder! Ha en bra dag och om du vet vart jackan är köpt är jag jätte glad om du vill slänga iväg ett mail lr en kommentar på min blogg! TACK!

Svar: Ivans jacka är dessvärre en present som mina svärföräldrar köpte i Spanien (!), men det borde vara lätt att få tag på en liknande. Han har även en jacka från Puppia (den är svart, men finns i camo också) men de kostar typ 700 spänn. Mitt tips är att kolla tradera och ebay - där finns det massor av grejer!
Lisa

2012-10-16 @ 22:12:43
URL: http://Queenbee.blogg.se
Postat av: Martiina

Tack, å i Spanien av alla ställen :D
Får kika på ebay, där hittar man alltid något kul ^^

2012-10-18 @ 13:43:35
URL: http://Queenbee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0