Ladda ladda

I morgon ska vi gå upp vansinnigt tidigt och åka på utställning i Vänersborg. Att åka härifrån strax efter klockan 5 på morgonen känns nästan överdrivet sportigt och ambitiöst. Jag kommer att vara ungefär lika pigg och vaken som en komapatient...

Det är 21 dvärgpinschar anmälda, varav 6 är från Andeless på ett eller annat sätt.
Dessutom ska Ivan få följa med.

Billy har badat och är fager som en prins. Han var riktigt smutsig, schamposkummet höll sig inte vitt särskilt länge, om man säger så. Nu luktar han som en liten örtagård och har redan gått och lagt sig, duktiga killen!

Kommentarer
Postat av: Regina

Hej! Du såg jag hade tappat min mobil i plurret va? Så jag är inte så kontaktbar..! Men vilken tid ska vi ta imorgon? Kram och du, lycka till idag!!

2011-06-04 @ 10:28:28
URL: http://mebyregina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0