Dagens sport och motion

Jag släpade ut hundar och make i skogen, precis lagom till ösregnet.
På med täcken och gummistövlar!

Vi var ute i en timme.
På den timmen fick hundarna springa lösa och lyckliga (tills det kom en jätteälg klivandes och Billy tyckte att den verkade vara mycket lattjo...), jag plockade några blyga kantareller, vi klev omkring bland miljader fina blåbär, två rådjur och oändligt, oändligt mycket regn.

Nu är vi hemma, Billy har fått på sig sitt fleecetäcke (som han älskar innerligt), Ivan har tagit av sig sitt fleecetäcke (som han uppenbarligen avskyr) och båda har gått och lagt sig. Vi ska med gott samvete inte ägna åt oss några som helst ansträngande aktiviteter alls resten av dagen.

Kommentarer
Postat av: Maria

Och han drog inte?



Djupt imponerad!!!!!



Lipton drog sist vi gick i skogen och försvann, i 30 min av promenaden var han med oss sen var han borta i 30 min så här är det slut på gålösiskogenpromenader för honom tills det blir vinter....då förvinner han inte så långt ;)

Så trist för han gillar ju att skutta lös och jag tycker det är underbar form av motion men vet inte hur jag ska få honom att hålla sig nära HELA tiden....

Skönt att höra att det funkar för er iaf!! Kanske finns hopp till nästa år =)

2011-07-18 @ 02:26:09
URL: http://http://www.liptonochco.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0