Pill

Just nu håller jag på och sliter med att fotografera hundarna till bloggens header.

Det märks att Billy inte har fått den träning han egentligen behöver nu när Ivan är med och ska ha prinsessan och halva kungarik -hrm- uppmärksamheten. Hans fokus är inte riktigt på topp längre. Jag hoppas innerligt att kursen i allmänlydnad som vi ska gå kommer att stimulera hans virrhjärna tillräckligt.

Hur som helst, mina hundar kommer att vara så proffsiga framför kameran (så småningom) att jag kommer kunna ge dressyrkurser i hundfotografering.




Och ja, jag måste intala mig sådana saker för att inte få ett smärre sammanbrott när varken hundar eller kamera gör som jag vill...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0