Ringträning

I söndags åkte vi till hundarnas uppfödare för att hälsa på söta valpar, socialträna Ivan och ringträna Billy. Och jösses vilka söta valpar de har! Två av dem är fem veckor nu, riktiga goa tjockisar som gärna hälsar och klättrar och myser. Och så de fick fem nya innan helgen. Jag kunde verkligen förställa mig hur pyttesmå dvärgpinschrar är när de är alldeles nykläckta. Så fina! ♥
Ivan skötte sig fint, han hälsade på både hundar och människor utan att skälla ut dem för deras blotta existens. Duktigt pluttis!

Såhär glad blir Billy när han får på sig utställninghalsbandet och snart ska upp på bordet. Lägg märke till den intensiva hypnosblicken; "Koooorv, kooooorv, koooorv...".




Ivans halvsyster Feliz, Wilja och Billy. (Ingela har tagit bilden...*)






*... eftersom bilderna från min kamera var oanvändbara.
Jag måste verkligen utbilda Håkan i hur man tar kort.
Alla bordsbilder på Billy är tagna snett uppifrån och helt utan någon som helst timing...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0