Lite fir

Jag firade Billys succé i utställningsringen med att ta med honom på en shoppingtur.
Det fanns massor av fint, och minst lika mycket fult. Jösses, vilka förskräckliga saker en del köper till sina hundar...

Jag kollade en hel del på utställningshalsband. Det finns väldigt många fina, glittriga, silvriga, glammiga, smaklösa. Bland annat provade jag att använda ett helstryp (i säkert 7 meter), men det kändes verkligen inte bra. Alldeles för skarpt och inte alls rätt för oss.
Han fungerar bra på kedjan jag har nu, men den åker ofta ner för långt när vi går. Men jag känner absolut inte att det är något som behöver lösas särskilt akut, om det ens behöver lösas över huvud taget.

Däremot hittade jag andra saker:

Jätteroliga kampknutsgrejer. Billy gillar såklart de med päls. Den släta bruna råmar när man kastar den. Gissa om den var läskig första gången? Hahaha.
Gnawler, väldigt bra tugg. De går som smör i solsken här hemma.
Nya Kong Air Dogbollar! De första tre jag köpte har 1) Slutat pipa 2) Strimlats av Ivan 3) Försvunnit. Och de var väldigt billiga på utställningen, så jag köpte den i två olika storlekar.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0