Cykeltur

Men se bara, vilka duktiga hundar!
Vi har provcyklat idag, jag och grabbarna. Först ledde jag hundar och cykel, sen fick Ivan prova att åka i korgen och sen cyklade vi en liten bit. Vi mötte till och med en stor lurvig hund utan att A) Ivan trillade ut korgen av blotta förskräckelsen eller B) Billy tvärstannade och blev övercyklad av underteckad. Jag är mycket, mycket nöjd med insatsen.

Sammanfattning:

Billy gillade farten.
Ivan gillade korgen.

Väldigt, väldigt lämplig, måste jag säga. Det hade varit något mer besvärligt om det hade varit tvärtom.
Jag hoppas att jag och Billy kan ta en sväng på egen hand sen i eftermiddag... Han kan behöva jobba av sig lite energi och lära sig att kunna fokusera på mig i stället för att vara som en spårvagn under promenaderna och jag behöver... ja... röra på fläsket.


Kommentarer
Postat av: D A H L È N

I know, aaas coolt!! Förstår inte VARFÖR du inte använt hela väskan? :O hur länge har du haft den?



haha bilden ovan, ser en bild från 101 dalmatiner, tanten som cyklar förbi med en liten hund i korgen :P

2011-04-08 @ 18:46:28
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/
Postat av: D A H L È N

Lisa... Du borde verkligen skämmas! Med dessa skatter i källaren? :O

2011-04-08 @ 19:10:08
URL: http://carolinedahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0