Söndagsagility

I går somnade jag redan 21:30.
Och efter att ha släppt ut Ivan för en morgonkiss i hagen tidigt i morse var klockan nästan halv elva (?!?) när jag vaknade till liv på riktigt. Herregud. När hände det senast? Människovalpen kräver sin energi, vill jag lova.

Det gör ju Billy också, så klockan 11 var vi på klubben för att träna agility. Lite kvalitetskontroll inför tävlingen nästa helg. Bana kör vi på onsdag, har jag tänkt. Han är så bra, min lilla Brunis. Bästa, bästa bruna hunden. 

Efter träning är det ju fritt fram att återgå till myset, det vet vi ju sedan gammalt det. 




Pivi fick också följa med och träna lite i pausen. Gissa vilken liten skithund som hade klockrent fotgående i dag då? Jag blir så trött...


Kommentarer
Postat av: Sofia

Väntar ni barn? Grattis!

Svar: Jajamen. I februari utökas flocken med en människovalp.
Lisa

2014-09-21 @ 20:36:32
URL: http://www.echosierra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0