Pinnparty om en vecka!

Nästa fredag åker jag och hundarnas uppfödare till Stockholm för att äventyra loss i Ulriksdals slottspark och bo på camping. Det är rasspecial för dvärgpinscher och jag har anmält Billy till utställning båda dagarna och klubbtävling i agility. Ivan ska få klubbtävla i rallylydnad på söndagen. Spännande värre!
 
Just nu känner jag mig jäkligt oförberedd.
Billy har inte varit i utställningsringen sedan 2011, och vi har ärligt talat inte ringtränat jättemycket (eller något alls...) sedan dess. Agilityn känns okej, vi ska köra en bana under helgen och kolla status. 
 
Ivan är ju alltid lite som ett lotteri, han har tränat ganska mycket under sommaren – men jag vet ju aldrig vilket humör han är på. Han kan alla moment, men det är sträckan mellan skyltarna som är vår utmaning. 
 
Han är helt klart för det här med att vila sig i form, om ni undrar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0