Viltspårskurs för Billy

I morse packade jag in hundarna i bilen och åkte ut i skogen - fortsättningskurs i viltspår stod på schemat. Billy är spårhund, och Ivan var bara med som cheerleader. 
 
Billy gjorde ett skitbra jobb! En oturlig tabbe från min sida var att släppa spårlinan (vi var på varsin sida av ett träd) medan han galopperade i väg i spåret, precis vid återgången. Jag hann givetvis inte i kapp, så det blev en liten detour. När vi väl var tillbaks vad det superspårande utan minsta tveksamhet resten av vägen. Han är verkligen GRYMT duktig!
 
(Bild från Andeless)
 
 
Min fina, röda superjätte. ♥

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ja han fick otroligt fin kritik idag och de var mycket imponerad över honom!!!!!Duktiga Billy!:)

2012-09-16 @ 00:44:11
URL: http://andeless.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0