Agility (i sol och värme!)

Idag åkte vi och tränade, i cirka hundra graders värme.
Billy var på topp i alla fall - han gav verkligen järnet.
 
Jag satte upp en bana på måfå, och gjorde några delar här och några delar där. Till slut satte jag ihop det till en lång bana. Herregud vad jag höll på att dö. Mina lungor = dödens lammungar. Jag MÅSTE få dem att fungera snart... Det är inte så långt till tävlingen nu.
 
Vi hade några missar på A-hindret (han hoppade över kontaktfältet på väg upp, eller så hade han fullt sjå med att springa bredvid. Rent missförstånd. Måste slipa kommandot där...), och så slank han igenom däcket en endaste gång. Slalomen gick skitbra!
 
Nåväl, här är banan.
Klicka på bilden för att se större.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0