Dagens sport och motion

Idag har både jag och Håkan varit lediga. Så himla skönt!
Vi åkte ut till hans föräldrars gård och lät hundarna röja. Eller... ja. Billy röjde. Ivan gick bakom mig och tyckte att det var kallt och besvärligt. Haha. Så medan Billy spårade rådjur (och antagligen sig själv) som en galen spårvagn tränade jag och Ivan lite inkallning och självkontroll.

Som avslutning åkte vi förbi Hundshopen i Forshaga - där hade de rea på reflexselar. Eftersom den spårselen jag köpte till Billy i höstas har blivit för liten (jag tror minsann att den har krympt) blev jag löjligt nöjd när jag hittade en bättre och snyggare i rätt storlek för ynka 60 spänn. Hurray..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0