Sköndag

Efter en skön sovmorgon fick Billy ta en promenad med husse, medan jag och Ivan fortsatte med lite extra sovmorgon. 

När Billy kom tillbaka fick han i princip vända i dörren och hänga med mig och Ivan ut igen, den här gången med kedjor i släptåg. 


Jag tänkte vara snäll och plockade av 400 gram eftersom det var ett tag sedan senaste rundan, vilket resulterade i att Billy tyckte att det var lekande lätt och galopperade i väg med lätta steg. 1600 gram är tydligen rena barnleken nu för tiden... Nästa gång blir andra bullar.

Den senaste veckan har vi kört en hel del balansträning på peanutbollen, båda hundarna tycker att det är jätteroligt och det är tur att jag har en garderob att förvara den i, annars hade de inte låtit den vara över huvud taget. 

Jag ser fram emot lördagens behandling och genomkoll och hoppas att han är i lika god form som han ser ut att vara. 

Just nu ligger de och sover i varsin ände av soffan, vi har nyss delat på en skål med mangobitar - de älskar mango, mina knashundar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0