Mitt snömonster

 
 
 
Vilken biffig kille han är! Jag tycker verkligen att Billy är oerhört, oerhört snygg. Han har liksom allt (inklusive en centimeter för mycket) och jag funderar ofta på att erbjuda honom som täckhund. Kanske senare under året, vi får se... 

Först vill jag ha ett intyg på tandstatus (tänkte passa på när han ska in och ultraljuda bort lite tandsten, det är olika bud på ifall det saknas någon P1 eller P2) och en ny check av ögon och patella, bara för att vara på den säkra sidan. Han är redan meriterad efter ordning och rasklubbens kriterier i alla fall :)

Hur som haver: Han är ju en dröm, det ser väl vem som helst? 

Kommentarer
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Söt :D

2015-01-22 @ 20:15:41
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0