Succéträning

I går hade vi (jag, Lovisa och Cilla) bokat hundhallen klockan 21, och det måste ha varit något av ett genialiskt drag. Bästa träningen på länge! 
 
Vi tränade tighta staket och snabb självständig slalom och alla var grymma! Bingo och Sigge är bättre och säkrare på slalom än vad Billy är, men efter kursen i tisdag har vi fått omfamna ett nytt tänk alla tre. Billy hade lite kortslutning i ärthjärnan emellanåt, men det är jobbigt att shejpa in nya grejer och han avslutade helt fenomenalt. Duktiga, duktiga Brunis!  
 
Jag skulle ha tränat lite rallylydnad med Ivis också, men vi blev så trötta att jag kände att det var dags att prioritera hemfärd och sömn. I kväll blir det träning för hans del (Billy får jobba med pilatesbollen). Position och läggande under gång står på schemat. På lördag får han följa med till klubben och träna ännu mer. Jag kan tänka mig att han är ganska underlagskänslig och inte kan tänka sig att lägga sig var som helst, så det behöver vi testa innan tävlingen på söndag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0